شرایط و قوانین خرید از سماسازان

لطفا موارد زیر را جهت استفاده از خدمات وب سایت تخصصی سماسازان به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به پروفایل شخصی و استفاده از سایر خدمات ارائه شده توسط وب سایت samasazan.com به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین وب سایت سماسازان می باشد.

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه های وب سایت تخصصی سماسازان مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می باشد. در صورتی که تغییراتی در قوانین، شرایط استفاده و رویه های سایت در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر می شود.

مشتری

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری اختصاصی خود که در فرم ثبت نام ایشان درج شده است به ثبت سفارش و استفاده از خدمات samasazan.com اقدام می نماید

ثبت سفارش

روز های کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه به ساعات مندرج در فروشگاه شرکت به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش ها در روز های کاری و اولین روز پس از تعطیلات پیگیری میشوند.

در صورت درخواست مشتری پیش فاکتور از طریق فکس و ایمیل ارسال می شود. وب سایت تخصصی سماسازان تاکید بر گرفتن موجودی کالا های پیش از خرید قطعی توسط خریدار محترم دارد.

قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی برای samasazan.com محفوظ می باشد. همچنین کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف و قطع فروش، پردازش و ارسال خواهند شد.

خسارت در حین حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات، تحویل به شرکت های باربری معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ارسالی، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و وب سایت تخصصی سماسازان تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران می کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش اطلاع داده شود.

محتوا

samasazan.com تلاش خود را در جهت تولید محتوا از منابع و مراجع اصلی شرکت های سازنده محصولات دارد. وب سایت تخصصی سماسازان تضمینی در خصوص بدون خطا بودن مطالب این سایت ندارد. مشخصات محصولات حتما قبل از سفارش با واحد فروش هماهنگ شود.

وب سایت تخصصی سماسازان هیچ مسئولیتی در قبال محتویات سایت های دیگری که به این سایت لینک شده ندارد و وجود آنها به معنی تایید و یا ارتباط با اداره کنندگان آن سایت نمی باشد.

قیمت

قیمت های موجود در وب سایت تخصصی سماسازان با استفاده از تعرفه شرکت های مربوطه و لیست قیمت ارائه شده توسط نمایندگان رسمی و یا مقایسه با کالای مشابه مشخص می شود.

وب سایت تخصصی سماسازان توصیه میکند تا قیمت و موجودی نهایی کالا ها قبل از سفارش قطعی به صورت تلفنی با کارشناسان فروش چک شود. در موارد خاص و در صورت وجود نوسان قیمت و موجودی در بازار و یا اشتباه در قیمت گذاری محصول، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد samasazan.com موظف است این موضوع را در اسرع وقت به خریدار محترم اطلاع داده و سفارش را لغو نماید. بدیهی است انتخاب خریدار محترم مابین استرداد مبلغ و یا درخواست مدل مشابه اختیاری می باشد.
هزینه های بسته بندی، بارگیری و تخلیه، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش جداگانه محاسبه می شود و طبق قرار قبلی معتبر است.